Hal terpait

Perilah umur kita tidak pernah ada yang tahu, entah aku lebih dulu menghadapNya atau kamu. Terlepas itu, aku mulai mempersiapkan diri menjadi wanita yang tangguh. Jika kelak kenyataan pahit itu datang pada ku, bukan lagi caraku memikirkan bagaimana mencari penggantimu. Ah, terlalu mudah bagiku untuk hal macam itu dan bagaimana mungkin aku mencari penggantimu semasa hidupmu, aku begitu menggilaimu aku bahkan menempatkan separuh hidupku padamu untuk itu bukan cara demikian yang ku pikirkan tapi bagaimana aku hidup dan menjalanlan hidup tanpa tulang rusukku yang menjadi punggung bagi keluarga kecilku.

Penulis: ceritakecilblog

perempuan sederhana dengan mimpi setinggi angkasa.

Tinggalkan Balasan

